Polityka Zwrotów
Klientowi będącemu Konsumentem (w tym przedsiębiorcy na prawach konsumenta) przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Produktu.
Termin ten liczony jest od dnia, w którym Klient (lub osoba przez niego wskazana) odebrał zamówiony Produkt. W przypadku umów dotyczących usług, 14-dniowy termin liczony jest od dnia zawarcia umowy.
Aby odstąpić od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można złożyć:
- mailowo na adres: sklep@davishome.pl
- lub listownie na adres: Davis Fabrics sp. z o.o., ul. Piekarska 74, 43-300 Bielsko-Biała.
Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego w Regulaminie, ale nie jest to obowiązkowe.
Zwrot płatności
Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania droższej formy dostawy niż najtańsza oferowana opcja), niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków dokonywany jest przy użyciu takich samych metod płatności, jakich użyto w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie.
Koszty zwrotu towaru
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy.
Utrata prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:
- Produktów wykonanych na zamówienie Klienta lub służących zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb,
- Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.